2009 snart slut

2009-12-20 / 00:43:08

Snart är år 2009 slut och därför tänkte tänkte jag bara skriva lite om årets ”snackisar” om olika saker och önska er alla en GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR!!! J

Svininfluensan
Det har verkligen varit riktigt mycket prat om svininfluensan. Ska jag vaccinera mig eller inte? Är den farlig, eller inte? Och så blev det ju Sveriges första dödsfall av vaccinet på en 50-årig man.
Själv är jag färdig vaccinerad.

Tiger Woods
Det var ju nyss det ”hände” Tänk vad mycket prat det har varit om det. Och nu verkar ju Elin tagit med sig barnen och åkt till något varmt ställe långt bort ifrån Tiger Woods….
Tiger Woods har ju också tagit en liten paus från golfandet..

Twilight
Ååååh, jag älskar Twilight! Fast jag tycker att allt att det har varit för mycket tjafs om att åldersgränsen på New Moon ändrades från 15 år till 11 år… :/ Hallå!! Alla som har klagat på det tänk dig att du är typ 10 år och ville se den men så fick du inte för att åldersgränsen var 15 år!! Tänk lute på oss som är under 15 också!

SAAB
Det har varit väldigt mycket prat om saab nu den senaste tiden. Jag tänkte sammanfatta det lite… Det sägs att saab ska läggas ner för att det håller på att gå i konkurs och så är det ju några som vill köpa företaget och dem e smarta och väntar på att saab verkligen går i konkurs för då kan dom köpa företaget för lite mindre pengar.

Michael Jackson död
25 Juni dog Michael Jackson. Man har nog fortfarande sina misstankar om hur Michael Jackson dog…
Men han är död och det är bara att acceptera.

Kungligheter

Victoria och Daniel Westling förlovar sig. Det var rätt mycket prat om det då. Sedan så har ju Madeleine och Johan också förlovat sig.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: