Hey!

2010-03-19 / 17:02:46

Hejsan!

Jag vet att det var ett tag sen jag skrev ett inlägg nu....

men jag orkar inte blogga varje dag längre så nu blir det nog några längre pauser emellanåt.... -.-


Men nu ska jag berätta lite om dagen o veckan o min jävla otur!!!!! xD


Idag var väl skolan ganska okej.... förutom när jag o några kompisar va i simhallen o så kom några som jag inte vill möta o dem typ tittade på oss :S haha en av dem tittade ganska länge på mig tror jag så jag gick därifrån o då börja han flina haha xD

Aja hela veckan har jag haft otur :S

Och idag fick vi nytt schema som ska följas från måndag nästa vecka :S

Det är verkligen sämst schema!!! Vi har inga hål kvar!!! :(

Älsk er <3333

Aja nu ska jag nog ner till affären hejdåå!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: