Tråk ^^

2010-03-31 / 17:37:33
Jag har så tråkigt!!!!!


och har lust att blogga lite xD

Så jag kan väl lägga upp lite bilder när jag ändå sitter här oxå :P

 hihi ninni går balansgång o ida går bredvid :P ♥
  Ida o Julia ♥

Lina ♥

Ida och Lina ♥

Julia ♥

Bilderna är från igår :P

Hehe ♥♥♥♥

Blev typ värsta katastrofen på syslöjden idag xD

Och på fysiken börja jag typ flabba åt att några tittade in när vi hade fysik ^^
xD
Och så blev ingmar (läraren) typ lite arg på mig, lina o ida om hon oxå skrattade o frågade:
- vad är det som e så roligt?
Och lina:
- De va inget fortsätt nu..... xD
Och sen kom viktor in där o sa:
De va för att max tittade in hit o han e så snyg ^^
då började vi skratta ännu mer xD

Stackars frida tkr jag xD <33 handlar inte om det över men ändå <33
Kommentarer!
Postat av: Lina Lundgren

Hejsan Söt!<3

Gud vilka fula bilder på mig ,, jag ser ju ut som en jävla kratta... ;) Alla utom jag är så himla söta ju :)

Ska du också hänga med till gymmet på tisdag för att det finns ju typ bara 2 saker av varje typ så det kanske blir lite svårt :S



Puss och kram då ;)<333

Kommenterat - 2010-04-02 / 10:39:25  | URL - http://sleipenersot.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: