Bloggare eller blondin?

2009-12-25 / 00:23:40
Förlåt alla blondiner där ute som just nu kanske sitter med skärmen framer näsan och läser detta var bara tvungen att skriva så.

Men det här är faktiskt riktat till en enda person........ Blondinbella!
Inte för att vara taskig mot henne..... Men efterssom hon skrev om fester och vänner och sådant på sin blogg som inte ens var sant..... Så vill jag veta tycker ni att ni har blivit blåsta av henne eller tycker ni fortfarande att hon borde få ha kvar sin blogg?

Så här tycker jag: Jag tycker att vi har blivit blåsta av henne men ändp inte för hon var en superbra bloggare eller vad säger ni? Så jag tycker alltså att hon ska få ha kvar sin blogg om hon inte fejkar vänner och fester mer.....

Aja hejdå, har bestämt mig för att skriva så många inlägg jag bara kan tills klockan är: 01:00!!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: