EFTERLYST: JULTOMTEN! :O

2009-12-23 / 18:47:26
Jag läste nyss att den snälle jultomten i Nashville har rånat en bank.
Det var vad polisen sa: -Vi har ett tydligt signlement på mannen som
rånade banken, det var jultomten.
Ja så sa polisen efter att ha förhört bankens kassörska och dom två
ögonvittnena. Ett ögonvittne var inne på banken när detta hände
och sa att han hade stått precis intill och hört allt av vad rånaren jultomten
hade sagt. Ögonvittnet berättade det här: - Jag hörde precis allt som tomten
sa. Han var snäll och vänlig, när han bad alla att hålla sig lugna, sedan gick han fram
till kassörskan och riktade pistolen mot henne samtidigt som han sa "Lägg pengarna i säcken,
jag behöver betala nissarna" berättade ögonvittnet. Han förklarade tydligt att han behövde
betala nissarna.

Tja, jultomten behöver ju vara snäll och vänlig även vid ett rån tydligen.
När jultomten sprang ut från banken väntade inga renar på han utanför, istället
flydde han i en grå bil berättade det andra ögonvittnet.

Jultomten är nu efterlyst i Nashville av FBI. FBI har nu efterlyst tomterånaren
och dem säger att det är oklart hur mycket pengar han kom undan med.


Ja jag vet det låter konstigt först skrattade jag åt det när jag läste detta...

Källa: aftonbladet.se


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: