En fin vardags makeup :)

2009-12-20 / 22:01:01
Hejsan alla! Nu tänkte jag visa hur man kan göra en fin vardagsmakeup! :) Där jag även har plattat håret efteråt. :D

Före jag startade såg jag ut så här:

Först börjar du med att ta fondnation:

Sedan kan vi ta lite puder jag använder ett från isadora:

Och efter pudret tar vi lite ögonskugga en fin färg, jag använder den vita längst upp till vänster den ser lite ljusare ut på bilden:

Sedan tar vi lite mascara och eyeliner har tyvärr bara bild på den eyelinern jag använder:

Och sist men inte minst så tar vi lite consiler/coverstick på läpparna:




Och efter sminkningen och plattning av håret såg jag ut så här:


Syns kanske inte så bra men lite syns det:)

Ha det bra och hoppas ni blir nöjda!!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: