Sista inlägget innan.....

2009-12-31 / 19:38:44
Nu blir nog det här inlägget det sista innan år 2009 är slut.

Och här kommer en liten sammanfattning om hur mitt år har vart.

I Januari-Juli var det nog ganska okej och lite roligt här och där, då gick jag i sexan, det var även sommarlovet där.

I Juli-December har det oxå vart okej, med lite ledsamheter här och där. I september dog nämligen en i min släkt :( Och så har det ju vart lite krångel med kompisar och sånt, det har faktiskt vart krångel med
kusiner oxå.

Under September-December har det vart allra mest svängar mellan roligt,jobbigt,tråkigt,ledsamt.
Jag hittade två av mina tredjedelskusiner på facebook mellan dessa månader. Jag såg en
kille som jag tyckte var söt och som jag ganska snabbt blev vän med, men som jag ignorerar nu
för att han är lite konstig.
Och jag tog kontakt med en gammal vän typ.

Det har varit ett dödsfall i släkten under december, min kusins pappa dog.

Men nu är nog de flesta tråkigheter över och jag hoppas att jag får ett bra år 2010
så att det inte blir så här mycket tråkigheter ledsamheter och krångel som det har vart under 2009.

Men nu orkar nog inte ni läsa så mycket mer så jag säger Gott Nytt År! till er alla
och hoppas på att ni får ett bra år 2010!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: