Undersökning

2009-12-27 / 19:30:50
Nu ska jag göra en liten undersökning :)

Om killar.

Det är bara för att jag ska få bättre tankar än det jag har just nu, för just nu hatar jag en kille.

Okej....

Är din killkompis/pojkvän okej?

Eller är han ett svin som den killkompisen jag känner?

Svara ärligt på dessa frågor i en kommentar så får du snart reda på det. :)

Har din pojkvän precis gjort slut med dig?
A) Ja :( vilket är synd för jag gillar honom verkligen.
B) Ja, och han sa att han tänker ignorera mig för evigt :(
C) Nej vi har det jätte bra ihop :)

Har din killkompis precis slutat ignorera dig?
A) Nej han har aldrig ignorerat mig
B) Ja, han ignorerar mig ena dagen och slutar ignorera mig andra han är konstig.
C) Jag vet inte det är krångligt.............

Pratar han med dig samma dag som han slutar ignorera dig och sedan ignorerar dig igen?
A) NEJ varför i hela världen skulle han? Vi älskar ju varandra! :) <3
B) Ja han är ett riktigt svin!
C) Nej det vågar han inte för då gör jag verkligen slut


Flest A) ni älskar verkligen varandra fortsätt så! :)

Flest B) Ni hatar verkligen varandra! Om ni är ihop så ska du göra slut med en gång!
Det är bäst för dig :(

Flest C) Ní gillar varandra men inte fullt ut, skryt inte om ert förhållande än
du vet inte om han gillar dig, imorgon kanske det är slut mellan er :(
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: