6 februari :P

2010-02-06 / 17:13:55
Okej då så, dags att skriva hur dagen har vart då.....

Det började med att jag klockan 10:00 skulle ha 6 års gympan :(

Och jag är typ as förkyld och har ont i halsen :(

Och på 6 års gympan va rowena jobbigare än vanligt ^^
Och dessutom så var emma på konfa och mamma jobbade
så det var bara jag och evelina som hade 6 åringarna :/

Och både jag och evelina var as trötta och hade inte tänkt på något i förväg :S
Och vi var as förkylda oxå :/

Usch..... och sen skulle mamma och pappa iväg och kolla nåt...... Och dem bad mig laga makaroner och köttbullar.... Haha makaronerna behövde man inte tugga glömde hälla av dem haha..... xD

Aja nu ska jag väl inte skriva mer försöka ta mig ut och fota och ta med mig hunden samtidigt haha xD

Bye! <3
Kommentarer!
Postat av: Evelina

De va jobbigt idag! ;)

kolla in min blogg :)

Kommenterat - 2010-02-06 / 18:45:23  | URL - http://evelinaochsinblogg.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: