Dagen ^^

2010-02-16 / 22:48:07
Heejsan !

Dagen har väl vart ganska okej :P

Det började med att jag pappa o sebbe skulle in till borås :D
först ville sebbe gå på navet så då gick vi där inne i typ 1 o en halv timme!!^^
Fatta tråkigt och så hade dem typ någon spel utställning så man kunde prova olika spel och det gjorde det ännu tråkigare!!!^^

Sedan gick vi och åt och efter det handlade jag lite kläder :P

När vi satt och åt så ringde en dum person till mig hehe....

Och på vägen in till borås tittade jag på beck film med sebbe ^^

Ha det bra

Kram <33
Kommentarer!
Postat av: egzona

ställ gärna en fråga eller 2 i min frågestund :D

Kommenterat - 2010-02-17 / 00:21:22  | URL - http://egzonashala.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: