Fråga?

2010-02-04 / 17:08:54
Jag har fått en fråga av en som har röstat på bloggarna
i veckans blogg och frågan är:

Får man rösta flera ggr på en blogg, typ 1 gång/dag eller är det 1 röst/blogg??
Svar: Ja, nu har jag äntligen bestämt mig efter att ha velat fram och tillbaka.
Så från och med nästa veckas bloggtävling!

Men då måste man komma hit varje dag till bloggen och skriva vilken blogg man
röstar på just den dagen, även om det är samma dag som dagen innan.

Men det är med start från och med NÄSTA VECKAs tävling.
Och du MÅSTE komma till min blogg och skriva att du röstar på den varje dag annars glömmer jag av det så lätt :S

Och ni som är med i tävlingen nu
till er vill jag bara säga att nu står det lika med röster mellan blogg nr 1 och 5!
Båda bloggarna har fått 3 röster var!

SÅ samla röstere tills på lördag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: