Stylister!

2010-02-04 / 16:09:15
Hey!

Idag var det ganska okej i skolan förutom att pappa var med då :S

Och så har vi ju idrotten!!!! :(

Asså idag skulle vi som inte hade klädsim förra gången ha klädsim idag när dem andra hade idrott, men förr,förra gången fick inte vi reda på av Henke att vi skulle ha klädsim förra gången, så då hade ju alla förutom 5 tjejer med sig kläder till det. Och en av dem var ju jag, så skulle vi ha det idag men så var det ingen där när vi kom upp till badet ombytta!!! Asså vrf sa inte dem som visste om det förra gången till oss som inte visste det egentligen??

Så vi fick as-tunga väskor idag i onödan.

Och så när jag, Frida, Matilda, Ninni och Ida inte kunde bada idag då så
skulle Frida, Matilda och Ida sminka mig och sen skulle Ninni platta mitt hår.

Dom skulle göra allt med mig för att vi hade gott om tid på oss :P

Så nu har jag typ egna stylister haha dem fick bli det idag haha xD

Jaja nu måste jag göra bildläxan bajs!

Skriver mer sen

Kram! <3
Kommentarer!
Postat av: emma

Haha xD nej det är någon random från google :P

Kommenterat - 2010-02-04 / 16:35:05  | URL - http://finewithoutsugar.blogg.se/
Postat av: Frida

HAHAHHAHA xD Men niin skulle väl ändå inte vara med ;D

Kommenterat - 2010-02-04 / 17:25:11  | URL - http://jaleesa.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: