Anonyma!

2010-01-13 / 20:41:34

Hejsan!

Jag tycker det är jättejobbigt när ni läsare är anonyma när ni kommenterar.

Typiska anonyma kommentarer är t.ex. " Asså du kommer aldrig att få över 1000 besökare för din blogg suger!"

Och vissa som kommenterar anonyma kanske är avundsjuka på mig och min blogg istället för att mena det dem
skriver. Men vad vet jag men det känns så!


Så snälla ni som kommenterar anonyma sluta upp med att vara anonyma!

Även om jag känner er eller inte så kommer jag inte bli arg på er jag lovar!

Visst jag kanske blir arg om ni skriver kränkande kommentarer till mig och sånt,
 men inte om ni
skriver som ni  brukar att min blogg är kass då frågar jag er
istället vad ni tycker att jag ska
 göra för att min blogg ska
bli bättre och mer intressant för er läsare.
Så ni som är anonyma kan ju passa på att berätta
för mig nu då vad jag ska göra för att
bloggen ska bli bättre!

Tack för er tid


Kram

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: