Dagens outfit

2010-01-01 / 14:30:07
Nytt år nya kläder, allting blir nytt men vad ska man ta på sig första dagen
på det nya året? Och resten av året?

Ja vad jag ska ha på mig får ni veta om ni fortsättrer att följa/läsa min blogg varje dag....

Jag kommer lägga upp dagens outfit kanske lite bilder varje dag och vara ganska mycket mer aktiv än vad jag redan är här på bloggen.

Men problemet är att jag har så dålig fantasi men är så nyfiken och då kommer jag aldrig på vad jag ska
skriva om på bloggen.

Är det någon som har något förslag på vad jag kan göra på bloggen, hur jag ska förbättra den med mera?

Så skriv då en kommentar och berätta för mig jag blir inte ledsen jag lovar!
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Skaffa lite mer läsare skulle vara kanske bra?;)

Kommenterat - 2010-01-01 / 14:32:41
Postat av: amanda

Ja det föärösöker jag med hela tiden ju. ;) men tack ändå för tipset... :)



Varför vågar inte ni anonyma skriva era namn? det är ju typ ingen som vet vilka ni är förutom möjligtvis jag om jag ser namnet. ;)

Kommenterat - 2010-01-01 / 14:35:46  | URL - http://hopekandee.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: