Fotografering

2010-01-17 / 01:01:04
Hejsan!!! :D

Nu ska jag försöka förklara hur du ska göra för att få bra bilder! :D <3
Får väl hoppas att ni gillar det! :) <3

Detta är en bild som jag tog när det var ljust ute:



Hur får jag den att se så mörk ut är frågan då :P

Jag har en kamera
som det går att välja vad du ska ta kort på och så valde jag "landskap"
och "blixt på" och tog bilden så att den blev såhär :D

Nöjd är jag med den bilden!

För att få riktigt bra bilder så får du se till att inte skaka när du tar bilden, så att kortet blir suddigt.
Och så får du testa dig fram det blir inte bra resultat första gången det lovar jag!

Har du en kamera där du kan välja vad du ska ta kort på?

Prova dem alla olika sakerna och sätt igång att fota någonting, vem vet du kanske blir super nöjd med den!

Jag tog ett kort bara rakt ut i luften och den blev ganska häftig faktiskt:



Snöflingorna som man inte såg kom fram på bilden och i luften när jag tog bilden med blixt XD


Ha det bra

Kramisar hopekandee! <33
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: