Hur ska jag göra!?

2010-01-09 / 20:56:33
Hur ska man göra om man har en lillebror som aldrig låter en vara ifred!??

Min lillebror ska alltid komma och förstöra allt för mig exakt hela tiden!

Jag får inte vara ensam en sekund.
Jag får inte ha mitt privatliv ifred heller!!!!

Åhhhh.... Asså är det nån mer som har en lillebror som inte låter en vara själv när man vill/behöver det?


Min lillebror ska vara med mig om jag är med mina kompisar eller om jag är själv, så inte ens när jag är själv
får jag vara ifred!

Om jag ska åka skridskor, åka och bada eller bara helt enkelt in till stan sså vill han också följa med, ibland iallafall.
Så det enda sättet för migg att få vara ifred är att vara ute hela dagen, vara i skolan -.-, va med kompisar hela dagen, åka till stan eller bara komma bort från hemmet för en dag!
Kommentarer!
Postat av: Piinky - a story about a girl

tack så mycket =) vet tyvärr inte hur jag ska kunna hjälpa dig, Du måste få folket att gilla vad du skriver =)



Kram

Kommenterat - 2010-01-09 / 21:17:19  | URL - http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: E- Bloggen om mode & skönhet

Suck.. jobbigt :(

Kommenterat - 2010-01-09 / 21:29:43  | URL - http://hondaremelie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: