skolan :/

2010-01-01 / 14:09:32
Jaha nu är det bara två veckor kvar till skolan börjar då :(
Det ska ju bli skoj att träffa alla kompisar igen och så men alla lektioner ne usch :/ haha xd
fast vissa lektioner kan bli roliga på ett sätt när killarna säger dumma saker.

Och den 5 januari blir det begravning :(

hmmmm..... vad händer mer då? :P

Förra året (igår) ringde min kusin till mig och skulle prata, hon är 16 eller 17 år och tyckte att det var bra att jag var hemma första nyårsaftonen i sjuan för att hon tyckte att man alltid ska vara det..... Och så sa hon att jag ska ut och festa med henne i år på nyårsafton och en massa annat. Men jag vet inte om hon hade druckit det lät så...

XD

Tror att hon ringde till min andra kusin som oxå går i sjuan och sa samma sak.

Hejdå och ha ett bra år 2010! [:

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: