Utmanad!

2010-01-09 / 21:39:15
Jag blev utmanad! Och nu utmanar jag er som vill att göra dessa frågor! :D

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?
Då var jag tre år så jag minns inte

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?
Jag gjorde massor av saker och så gick jag på gympa då :P

FEM SNACKS DU GILLAR
1. Popcorn
2. Fruktsallad
3. Glass
4. Godis
5. Chips

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
Nja, orkar inte skriva dem nu för jag orkar inte tänka xD

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
1. Skulle åka utomlands
2. Skulle schoppa
3. Köpa ny mobil!
4. Ge lite pengar till familj och vänner maybe xD
5. Köpa nya saker xD

FEM DÅLIGA VANOR
1. Sitter inne för ofta
2. Är ute för lite
3. Går och småäter xD
4. Blir lätt irriterad och ibland arg
5. Är uppe för länge på helgerna maybe xD

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
1. Blogga
2. Sms:a
3. Sitta vid datan
4. Ta kort
5. Sjunga

FEM SAKER DU ALDRIG SKULL KLÄ DIG I ELLER KÖPA
hmmmmm.... det var svårt :P Har ingen aning faktiskt :P

FAVORITLEKSAKER
1. Datorn
2. tv:n
3. mobilen
4. Andras mobiler xD
5. kameran

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: